Thursday, September 4, 2008

Pencuri oh Pencuri...


I’ve been trying to call my mother in Kelantan for few days. Since start posa till now tak dapat lagi cakap dengan dia. Everytime call nobody answer, takkan la mak aku ni asyik gi “derak” aje...

So yesterday i asked my husband to check. He called my youngest brother Hilmi and was informed that kabel telepon dah kena curi dengan Mat Pit kampong and now the whole kampung telepon line tak leh pakai... Ya Allah, mengucap panjang aku... macam ini pun boleh... so betul la kita punya slogan kan.. MALAYSIA BOLEH !!!!!!!

sian mak aku, nak cakap dengan anak cucu pun dah tak boleh. Errr..Na, gaji baru tu beli la HP ko mak ye...hehehehe

4 comments:

Anonymous said...

gere aku sapo la curi kabel menyusahkan ore jah nak call mum pun susah, aku sumpah jugak dia next time dia curi kabel telefon biar kena electric shock.

Anonymous said...

td tengok channel 104 astro ada promo konsert gempak, ada senarai tempat konsert tu, ada jugok nama pekan pasir puteh. cehh dia tak tahu ke pasir puteh tu bandar since zaman jepun lagi hehe.

domestic engineer said...

Tini, apa kata daripada you menambahkan koleksi LV, Gucci, Prada dan yang sewaktu dengannya, tangkap aje satu Blackberry for your mom... :)

tini said...

Ziela, abang i dah tangkapkan for my mom dah..sebelum ni my mom cakap tak yah hp tak ada kepentingan, bila dah jadi camni baru la semua kelam kabut..hehehehe