Monday, August 4, 2008

Kabar dari jauh...

Hari ini saya gembira. Saya gembira kerana saya mendapat email dari kawan baik saya. Kawan baik saya bernama En Tahir. En Tahir adalah kawan baik saya di ofis. Mak saya kata saya mesti berkawan dan baik dengan semua orang di ofis. Kalau tak nanti tuhan marah..

hehehhe.. itulah karangan darjah 2 aku..why ??? coz i received emails from Tahir today and he wrote like 7 years old..hahahaha jangan marah aku en Tahir.

email from en Tahir:
"Alhamdulillah.... awk g ceramah isra' mikraj... dorang bagi ceramah dlm bahasa apa? Klu dorang cakap arab; awk paham berapa persen???

Okay lah... saya harap kita dapat berjumpa bila hari raya nanti... saya pun miss U so much... maklumlah, kita dulu kan berjiran... macam2 perkara yang saya rindu kat awk... rindu kan nak nengok bila awk serious/marah saya; rindu nak berkaraoke dgn awk; rindu nak g Lunch/makan2/minum2 dgn awk; dan lain lain lagi lah....

Walau apapun, saya gembira sebab ada kawan seperti awk... "

itulah karangan darjah 1 en Tahir. whatever it is i miss you toooo la en Tahir. awak kan best friend saya di ofis. Ampunnnnn sebab dulu saya selalu join Jeah kutuk awakkkk.. Tak apa nanti bila aku balik raya, kita set pegi karaoke dengan geng ectasy kita OKKKK...


en tahir (yg botak tu..hehehhe ampunnnnn) and fairol (yg keringggg..) - ahli-ahli geng ecstasy

2 comments:

Anonymous said...

alaaa....rindu korg la bila tgk gmbr tu... :'( :'(

tini said...

aku punnn rindu jugakkkk..