Monday, October 20, 2008

Back to Dubai

Back in Dubai...macam biasa everytime lepas cuti, first few days memang emo for me. It was a full flight and masa aku check in window seats semua dah penuh, not that i care anyway sebab i never bother duduk kat mana (unless when i fly economy, mesti nak check in early sebab nak aisle seat).


Sampai Dubai airport, found out my admin didnt arrange for my car rental. Malas nak tension2 pepagi buta, took a cab balik rumah. By the time sampai rumah, unpack and segalanya dah nak pukul 5. Tido la kejap since i know aku nak masuk office lambat, pagi2 susah nak dapat taxi. But since i am a morning person by 7+ dah bangun dah.


Since dah bangun, might as well kemas rumah, so by 9+, rumah aku dah spotlessly clean barang2 sumer dah unpacked and susun ke tempat yang sepatutnya...(fyi, bila nak pi memana tinggalkan rumah even for few days saja, aku memang akan tinggalkan dalam keadaan bersih, siap mop and lap segala, so bila balik tak ada la rumah bersepah2 kan ke tensen balik penat2 rumah kotor.. tapi in Dubai, balik kena lap, vacuum and mop sekali lagi sebab berpasir unlike kat Malaysia).


Semua barang dah kemas except for kiriman kawan2:-

1. Nesvita for Along, Ain and Apit - Ziela nanti i dah dapat keta i antar

2. Milo Fuze for Iman, Ilham and Dina - Zaida, statement yg sama macam Ziela..hehehe

3. Korean maggi mee for Janelle

4. Some personal things yang kawan aku kirim to her boyfren yang dok dubai ni.


* Ali/Putri, sorry aku tak sempat nak call mak2 korang masa nak balik sini..very the rushing one, no time lehh.


Maghrib masuk dah awal dah pukul 6, so bila tengok kat luar gelap ingat dah malam buta rupa-rupanya baru pukul 7. Weather dah tak panas tapi tak ada la sejuk lagi..i guess macam 24 - 30 degree kot.


After 3 weeks dengan suami, first night sleep alone - Verdict : sedih bebbb...huhuhuhuhu


I miss you Sayang...

No comments: