Monday, September 28, 2009

Undangan open house

Ini aku baru dapat email from my fren..think it quite hilarious..but baguskan straight forward. majlis aku suker aku la nak jemput sape..hahahahaha


Wahai kengkawan yg dihormati sekelian, memandangkan budget tahun agak tidak mengizinkan, (baby baru lahir, rumah baru pindah and renovate, bonus siket!, increment tak seberapa), sudila kiranya dijemput menghadiri makan2 sket (adalah hidangan aqiqah kambing hero saya yg baru lahir tu) di alamat berikut:

xxxxxxxxxxxx

Please RSVP by the xxx so that I can make the necessary arrangement.

Kepada yg tak dijemput, tak yah la tolong war-warkan… memang saya pilih jemputan saya…. Sebab tu tak mention Open House, tapi jemputan makan raya. Jadi, harap2 kengkawan tak yah sibuk tanya pada yg tak dijemput eh…

Harap maklum dan sekian terima kasih.

Alamak! Tarikh dan waktu lupa nak sebut….

xxxxxxxx

No comments: